Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se ocitl v nemocnici

V neděli odpoledne mi tělem projely známé vlny. Jo, to jsem znal jako teenager a pořád si to pamatuju. Zimnice. Měl jsem osmatřicet a půl a přemýšlel, kde jsem se mohl nachladit. 

V pondělí jsem šel místo do práce k doktorce, protože teplota neklesala. Dala mi antibiotika a ať přijdu v pátek. Jenže v pátek to bylo stejné, teplota neklesala, navíc jsem měl obličej šedivý a strhaný. Žádná chřipka. Obvodní lékařka mě jen uviděla a hned poslala do nemocnice. A v nemocnici mě šoupli do pyžama na pokoj. Měl jsem zánět mozkových blan. Ještě ten den mě čekala lumbální punkce, tedy píchnutí jehlou do bederní páteře bez umrtvení, aby se získal mozkomíšní mok. Nic moc, ale dalo se. Z mozkomíšního mozku se zjišťuje borelióza a klíšťová encefalitida. Na pokoji jsem pak měl 24 hodin bez hnutí ležet. Taky nic moc. A tak dny plynuly. Pokoj měl čtyři lůžka, všechna obsazená. Strava chudá a hrozná, jednou jsem ani nepoznal, z čeho se skládá oběd. Ke snídani obvykle rohlík a něco, co vzdáleně připomíná máslo. Teplota konečně klesla a po třech dnech jsem byl připravený na to, že jdu domů. Čtvrtý den mě začala příšerně bolet hlava v zátylku. Sestra mi v noci nedala žádný prášek s tím, že jsem měl přes den už jeden. Taky nic moc. Bolest hlavy během dalších dní pomalu ustupovala. Díval jsem se na stupidní seriály a filmy jako Slunce seno, protože spolupacient platil za televizi 30 Kč za den a tudíž třímal ovladač. Po jedenácti dnech jsem zalhal, že mě hlava už vůbec nebolí, podepsal revers a odešel s tím, že se doma doléčím. Dnes jsou to necelé dva měsíce, jsem stále na nemocenské  a pořád jsem slabý jak moucha. Nic moc.          

Autor: Marek Kupec | čtvrtek 26.5.2016 11:11 | karma článku: 12,76 | přečteno: 669x
  • Další články autora

Marek Kupec

Babiš zdražil pivo!

Prvního prosince zavřeli dvě mé oblíbené hospody. Prý drahý nájem a navíc EET, staré servírky nestíhají kvůli novým vymoženostem.. Tak co to je??

3.12.2016 v 13:21 | Karma: 30,76 | Přečteno: 1116x | Diskuse| Ostatní

Marek Kupec

Feederový proutek a obří šupináč

Kruci, doma jsem zapomněl foťák. Člověk s sebou z domu vláčí věci, že je to o strach, co kdyby náhodou na nic nezapomněl. Futrál na pruty,pruty, rybářské doklady, občanka, brýle, krabičky na nástrahy, kyblík na návnadu, konvička,

26.10.2016 v 11:51 | Karma: 12,48 | Přečteno: 140x | Diskuse| Ostatní

Marek Kupec

O rybách a lidech v Opavě

Tak jsem byl letos poprvé jako rybář na řece Opavě (Opava je od Krnova řeka Opava, předtím Opavice).

23.9.2016 v 10:39 | Karma: 14,42 | Přečteno: 416x | Diskuse| Ostatní

Marek Kupec

Castrův experiment před pětatřiceti lety

Tak si to připomeňme, V roce 1980 Fidel Castro povolil uzdu a nechal Kubánce krátce opustit ostrov, kam jinam než na Floridu. I když mohli Kubánci vyrazit někam jinam, vybrali si logicky USA vzdálené nějakých 80 kiláků.

12.9.2016 v 10:50 | Karma: 21,48 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Kupec

Husajn kontra Zeman

Nemám rád prezidenta Zemana, vysokého komisaře OSN Zaída Husajna znám jen matně, takže si na něj nemůžu utvořit názor. Ale to, že nemám rád Zemana, není podstatné.

6.9.2016 v 12:20 | Karma: 36,47 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 863x
Jsem redaktor, píšu do médií cca 18 let, poprvé Opavský a Hlučínský Region, pak Naše Opavsko, Týdeník Ostrava a třeba Mediafax.

Seznam rubrik