Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Hm, tak Vy ho nemáte rád, proto ho jíst nebudete. Mně ho ale nezošklivíte, já si svého smradlavého kapříka usmažím a s chutí sním, tak jako každičké Vánoce. Ovšem kdybych ho mít nemohla, tak by se taky nic nestalo. A klidně si ho dávám i během roku, ale jen tak nalehko, pečeného na kmíně.

1 0
možnosti
PL

P96e94t34r 60L46u14k17e61š

18. 12. 2015 19:27

"Naši předci jedli kapra, protože jim nic jiného nezbývalo" - Tak to s Vámi moc nesouhlasím. Kapr býval k vidění na stolech šlechty. Rožmberkové nepatřili zrovna k sociálním případům. Jinak si dovedu samozřejmě představit luxusnější rybu, ale o Vánocích zůstanu u kapra (candát je dnes 5x dražší).

1 0
možnosti
MK

Melete nesmysle. Kapr je dobrá ryba. rozhodně lepší než vámi jmenovaná štika. Ale ono to je i o preferencích. Náš kapr patří k jedněm z nejlepších sladkovodních ryb, ne jen chutí, ale také co se týče složení tuku. Protože tuk je to, co dělá chuť. Pokud byste mi nabídla kapra v Kanadě, asi bych souhlasil.

Jinak naši předci opravdu, ale opravdu kapra na Vánoce nejedli. To je celkem mladý zvyk, stejně jako bramborový salát. Ještě moje babička měla Vánoce bez kapra, protože na Vánoce měli šneky, švestkovou polévku, kubu :) Žádná ryba

2 0
možnosti
Foto

Mně kapr nechutná obecně, ať už je takový nebo makový. Navíc má spoustu kostí a mě nebaví je hledat.

Takže proč se kaprem trestat Vánoce, když existují jiné ryby, že.

Nebo jakýkoliv řízek. Ňam.

Podstatná je atmosféra.

0 0
možnosti
Foto

Opr.: Proč se kaprem trestat zrovna na Vánoce....

0 0
možnosti

Nejlepší ryba je prase.

2 0
možnosti
LN

..nikdo vám ho necpe...narvěte si žaludek kuřecím s anaboliky...a bude spokojenej....:-P

1 0
možnosti
JT

Vanocni kapr neni o chuti. Ja ho jim, ale jen o vanocich, nejak to k tomu patri.

1 0
možnosti
JS
ZH

No, stačí, že jste uvedl štiku jako lepší maso. ;-D

1 0
možnosti
ŠM

to,že vy něco nerad,neznamená,že to musíte ošklivit ostatním...

4 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 863x
Jsem redaktor, píšu do médií cca 18 let, poprvé Opavský a Hlučínský Region, pak Naše Opavsko, Týdeník Ostrava a třeba Mediafax.

Seznam rubrik